sobota, 3 grudnia 2011

Noah's Ark


Sometimes it seems as though I've waited my entire life to be a famous stardoll's icon. I've been very lucky but my talent helped me too. I discovered something truly profound about myself. I'm still push the boundaries of culture through love and acceptance, because it's make world beautiful.

Czasami to może wyglądając tak, jakbym całe moje życie czekał na to by być sławną ikoną stardoll. Byłem ogromnym szczęściarzem, ale i mój talent również mi pomógł znaleźć w sobie coś naprawdę odkrywczego. Ja w ciąż popycham granice kultury w stronę miłości i akceptacji, bo to czyni świat pięknym.
Dress/Sukienka - Stardoll
Vest/Kamizelka - RIO
Belt/Pasek - Pretty in Love
Wedge/Koturny - Bonjour Bizou (Giuseppe Zanotti)


1 komentarz:

  1. czy ja mam zwidy czy zdjęcia są jakieś rozmazane?ale stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń